25 mayo 2017

ll ASSEMBLEA GENERAL ESTATAL ORDINARIA

Benvolguts companys/es:

El proper dissabte 27 de maig  celebrarem la nostra 2a Assemblea General Ordinària seguint l'ordre que ens vam marcar tots els afiliats, quan vam aprovar els nostres Estatuts aquell 7 de març de 2015 a pel que fa a la periodicitat de convocatòria d'Assemblees Ordinàries.

Som un sindicat relativament jove pel que fa a la nostra data de constitució, però comptem a les nostres files amb nombroses persones amb una extensa experiència sindical. La majoria han hagut d'abandonar altres sindicats desencantats amb els privilegis, prebendes i tripijocs a esquena dels treballadors/es i en benefici propi i d'empreses, que tant han allunyat a aquestes formacions sindicals de l'objectiu primordial al qual han d'atendre els sindicats, que no és un altre que la defensa de les treballadores i treballadors.

Malgrat la nostra curta edat com a sindicat, ens sentim amb la il·lusió enorme de treballar per a un projecte que lluiti per defensar els/les treballadors/es, recolzat en un model assembleari i participatiu on els protagonistes i veritable motor del sindicat són les seves seccions i els seus afiliats.

Perquè creiem que el projecte de Som Sindicalistes és necessari per a la classe obrera i per a la societat en general, volem animar-te a que participis en la pròxima Assemblea on l'afiliació triarà Portaveus, Comissió Executiva, Comissió de Comunicació i Comissió de Garanties en llistes obertes.

Ets necessari i segur que tens molt a aportar perquè aquest projecte s'expandeixi encara més i ampliï els èxits aconseguits en nombroses eleccions sindicals. Èxit que es transforma en respecte i reconeixement per part dels/les treballadors/es en desenvolupar les nostres seccions sindicals i els/les nostres delegats/des una activitat digna de representació dels/les treballadors/es