12 agosto 2017

Nota de premsa en suport a la Vaga dels Vigilants/es del Aeroport del Prat

No és EULEN, no és AENA, ÉS LA PRIVATITZACIÓ.

Fa anys que assistim al desmantellament del nostre Estat, a la venda de les nostres Empreses punteres (les de totes les treballadores, les aixecades amb els nostres impostos) per pagar favors als seus amics, familiars i finançadors.

El problema no és que Eulen, patronal rabiosa, pretengui generar grans beneficis en detriment de les condicions i els drets de les treballadores. El problema és que actua en directe connivència amb el Govern Central i la Generalitat.

Si AENA continués sent una Empresa pública no ens trobaríem en aquest escenari.

Però haurien massa deutes impagats, és millor trossejar el patrimoni de totes i repartir-lo entre els seus acòlits i accionistes. Perquè és el que tenen en els seus partits, accionistes, no afiliats.

Vostè ministre que vulnera reiteradament la Constitució (quan no la canvien amb nocturnitat i traïdoria), imposa a un col·lectiu de treballadors públics que esdevinguin esquirols contra la seva voluntat i la seva dignitat.

Treballadors de la Guàrdia Civil als que van fer fora dels aeroports per no convocar places, perquè a vostè i els seus amics no els importa la nostra seguretat, no els interessa en absolut el treball de les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat que ens protegeixen a totes , perquè vostès ja tenen els seus mercenaris, ni els interessa la nostra vida ni de bon tros els importa. Així que no vingui a parlar-nos d'alertes terroristes, si hi ha morts sempre són els nostres.

Vostè senyor ministre trepitja el Dret Fonamental a la vaga amb rictus seriós i mitja somriure cínic.

Serveis mínims del 90%? Esquirolatge amb personal públic?
Salaris de misèria?
MARCA ESPANYA.

Vostè senyor ministre ignora el Dret Internacional Públic, fent el que tots els feixistes amb els Drets Fonamentals, trepitjar-los.

Quina legitimitat ostenta vostè per imposar a un Comitè de Vaga la realització d'una Assemblea?

¿Vostè convoca assemblees de treballadors?

Quina legitimitat té per amenaçar amb imposar una solució UNILATERAL I OBLIGATÒRIA?

Se li veuen els pèls del bigoti i el braç aixecant-se senyor Ministre.

No som innocents, vostè buida de contingut el dret de vaga perquè vostè no ha tingut, ni té, ni tindrà mai la necessitat de fer una vaga perdent el seu recurs vital (el salari) i això perquè vostè forma part d'aquesta elit espanyoleta postfranquista que es creu senyora feudal.

Però vagi amb compte, perquè cada dia som més els que no estem disposats a seguir els subvencionant les seves vides de revista. No tenim por, ja li va guanyar la Estiba, i estem preparades per guanyar-li tota la classe treballadora fent valer els drets que ens assisteixen.

Tota la nostra solidaritat i suport amb les vaguistes d'Eulen, si elles guanyen, guanyem totes.